START
powrót do strony głównej
     Galeria fotografii
fotografie sportowe
     Terminarz
kalendarium wydarzeń sportowych
     Wyniki
tabele z wynikami zawodów, etc...
Podhale-Sport
Sport UM Zakopane
Sport Bukowina Tatrzańska
Sport UG Czarny Dunajec
Sport UG Poronin
Sport UG Jabłonka
Zakopiańska Liga Biegowa
Sport i zdrowie
EUROPEAN CLIMBING ROUTE
Szkoła Mistrzostwa Sportowego
Sportowcy Podhala
Plebiscyt Najlepszy Sportowiec Podhala
Orlen CUP
Igrzyska STO
Igrzyska lekarskie
ZIMOWE IGRZYSKA POLONIJNE
Olimpiada młodzieży
Igrzyska Olimpijskie Mistrzostwa Świata Igrzyska Europejskie
Tour De Pologne Maratony LANG TEAM
Uniwersjady, MS Juniorów ZIOM
COS Zakopane
Obiekty Sportowe
Rozmaitości
 Kluby sportowe
REDAKCJA
Linki
Zapowiedzi

Dyscypliny
Biathlon
Biegi narciarskie
Dart
Hokej
Kajakarstwo
Konkurencje konne
Koszykówka
Kręgle
Lekkoatletyka
Łyżwiarstwo
Narty
 Piłka nożna
Piłka ręczna
Pływanie
Podnoszenie ciężarów
Rowery
 Siatkówka
Ski-Alpinizm
 Skoki narciar. i kombinacja
Snowboard
Sporty extremalne
Sporty motocyklowe
Sporty pożarnicze
Sporty samochodowe
Sporty samolotowe
 Sporty walki
Strzelectwo
Tenis ziemny i stołowy
Unihokej
Wędkarstwo
Wspinaczka
Żeglarstwo

Partnerzy
    Zakopane       UG Jabłonka
  

     wyniki-skoki


 
Gabinet Terapii
   
   Keti


   Skijumping
  AZS-Zakopane  


TZN Zakopane







KS Pieniny




  mecze na żywo
wyniki na żywo
 

Sport UG Czarny Dunajec
Regulamin VIII Amatorskiej Ligi Piłki Halowej Czarny Dunajec
 dodano: 11 Listopada 2009

Regulamin VIII edycji Halowej Piłki Nożnej Amatorów w Czarnym Dunajcu


 
 
 
 
 

REGULAMIN VIII AMATORSKIEJ LIGII PIŁKI HALOWEJ
W CZARNYM DUNAJCU
Liga odbędzie się od 08.11.2009r. do 18.04.2010r.

SYSTEM ROZGRYWEK:
W rozgrywkach uczestniczy maksymalnie 16-cie zespołów. O uczestnictwie w rozgrywkach decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzona wpłatą i listą zawodników. Mecze będą rozgrywane w niedziele i poniedziałek.
• Rozgrywki odbywają się w systemie dwu rundowym.I runda”każdy z każdym”.W II rundzie następuje podział na dwie grupy: I grupę stanowią drużyny, które zajęły w I rundzie miejsca od 1 do 8 i one grają o pierwsze miejsce w rozgrywkach i II grupę stanowią drużyny, które zajeły miejsca od 9 do 14 i grać będą o miejsca od 9 do 14. W drugiej  rundzie wszystkie zespoły rozgrywają mecze systemem play off (po jednym meczu).Po I rundzie następuje również weryfikacja rozgrywek i ustala się tabelę, która decyduje o kolejności w rundzie play off.

ZASADY GRY:
Czas gry 2x25 min. z przerwą 5 min.
Drużyna składa się z 15 zawodników
Drużyna gra w składzie 5 osobowym (4 zawodników w polu + bramkarz)
Przy rzucie wolnym zawodnik staje od piłki w odległości 3 kroków sędziowskich.
Auty wykonywane nogą
Zmiany zawodników dokonuje się systemem hokejowym bez zgłaszania do sędziego.
Zawodnik może być zgłoszony tylko w jednej drużynie.
Sędzia ma do dyspozycji kary 3,5 minut oraz czerwona kartka(wyklucza zawodnika do końca meczu i nie może zawodnik ten rozegrać minimum jednej kolejki i po upływie 10 minut drużyna może wprowadzić rezerwowego zawodnika do gry).
Zabrania się ślizgów.
Wykonuje się rzuty rożne.
Po wypadnięciu piłki za linię bramkową bramkarz rozpoczyna piątką.
Bramkarz może trzymać piłkę w rękach przez 6-ść sekund.
Z rozpoczęcia gry można strzelić bramkę
Łapanie się barierek traktowane jest jako wolny
Rękoczyny karane są dyskwalifikacją do końca rozgrywek(dotyczy to nie tylko meczów ale także terenu gdzie rozgrywany jest turniej).
Zabrania się wnoszenia i spożywania jakichkolwiek napojów alkoholowych na terenie obiektu sportowego i w trakcie trwania rozgrywek przez zawodników, po zidentyfikowaniu u zawodnika picia alkoholu zawodnik jest zdyskwalifikowany do końca turnieju.
Wprowadza się rzut karny przedłużony,który będzie wykonywany w przypadku popełnienia przez drużyne przeciwną 6 i kolejnych fauli w trakcie trwania jednej polowy meczu.
Pozostałe zasady gry zgodne z zasadami przepisów PZPN.
UCZESTNICTWO W ZAWODACH
W zawodach mogą uczestniczyć tylko zawodnicy zgłoszeni na listach dostarczonych przez kierowników drużyn do 06-11-2009r.. do organizatora.
Ustala się max. Liczbę 15 zawodników wpisanych do listy zgłoszeniowej, która zostaje zweryfikowana i zamknięta. Nie dopuszcza się do gry zawodników w dwóch drużynach jednocześnie. Uczestnikami ligi mogą być osoby, które ukończyły 16 lat(rocznik 1993 i starsi). Osoba, która nie ma ukończone 18 lat musi mieć pisemną zgodę rodziców na udział w lidze. Dopuszcza się do udziału w każdej drużynie po 3 czynnych zawodników(zawodnik czynny to ten który rozegrał minimum 2 mecze w rundzie jesiennej) i ma skończone 16 lat, oprócz tego zawodnicy którzy ukończyli 35 rok życia i są czynnymi zawodnikami klubu traktowani są jako Old Boys i mogą brać udział w rozgrywkach. Organizatorzy oraz sędziowie nie biorą odpowiedzialności za powstałe wypadki w czasie rozgrywek jak również za pozostawione rzeczy na terenie hali sportowej
 
ZASADY PUNKTACJI I KLASYFIKACJI:
1. Za zwycięstwo 3-punkty
2. Remis 1-punkt
3. Przegrana 0-punktów
4. W przypadku równej liczbie punktów o kolejności w tabeli decydują:
pkty
• Bezpośredni mecz pomiędzy zainteresowanymi zespołami
• Różnica bramek
• Większa liczba strzelonych bramek
 
NAGRODY:
• Wszystkie drużyny otrzymują pamiątkowe dyplomy.
• Pierwsze trzy zespoły otrzymują puchary.
• Najlepszy strzelec otrzyma dyplom i upominek
• Najlepszy bramkarz otrzyma dyplom i upominek,(który zostanie wyłoniony przez sędziego i organizatorów).
 
FINANSOWANIE:
• Koszty Ligii pokryją uczestnicy w postaci wpisowego drużyny w wysokości (400zł.).
• Wpłatę za rozgrywki należy uiścić do rozpoczęcia Turnieju.
• Drużynie wykluczonej lub rezygnującej z rozgrywek nie przysługuje zwrot wpisowego.
• Liga może być dofinansowana ze środków Urzędu Gminy.
 
 
 

POZOSTAŁE WYMAGANIA FORMALNE:
• Sekretariat zawodów znajduje się na Hali Sportowej w Czarnym Dunajcu.
• Protokoły z meczów podpisane przez kapitanów i sędziów przechowuje Organizator.
• Kierownik drużyny zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem Turnieju listę zgłoszonych zawodników wraz z oświadczeniem że zawodnicy są zdrowi i biorą udział w meczach na własną odpowiedzialność.
• Na liście zgłoszeń drużyny powinno być:
1. Imię i Nazwisko
2. Data urodzenia
3. Adres zamieszkania
4. Zgłoszony w klubie
5. Podpis zawodnika
• Kierownik drużyny powinien zgłosić kontaktowy telefon osoby odpowiedzialnej za drużynę.
• Maksymalna ilość zgłoszonych do jednej drużyny wynosi 15-stu zawodników.
• Każdy zawodnik powinien posiadać przy sobie dokument tożsamości
• Powstała Komisja Dyscyplinarna w której skład wchodzą następujące osoby: Czepiel Tadeusz, Lenart Maciej, Zaczyński Kamil Stanisław Bandyk i Barnowski Marek.
• Zawodnicy powinni posiadać odpowiednie obuwie sportowe.
 
Prawo interpretacji regulaminu należy do Organizatorów.

KONTAKTY:
ORGANIZATOR: Tadeusz Czepiel 604426104
ADMINISTRACJA: Lenart Maciej 504154618
1. METALIC- Hatłas Marcin-0509675107
2. ŚLIWA TEAM- Barnowski Marek-0601055093
3. PROFIL-STOLARZE- Tylka Stanisław-0603652446
4. ORAWA PODWILK- Kulawiak Tomasz-604192520
5. BŁĘKITNI- Zaczyński Kamil-668423591
6. STARE BYSTRE-Kwak Krzysztof-603808778
7. FREESTYLE-Lenart Maciej-0504154618
8. ZKS JASTRZĘBIE-Kalec Andrzej-0880887272
9. KONIÓWKA-Haberny Franek-889719599
10. VICTORIA-ODROWĄŻ-Kulawiak Paweł-0880642310
11. HANDZEL-PODSZKLE-Mastela Marcin 506372748
12. BIELANKA.PL-Lenart Piotr-507165963
13. FC DRZEWKO-Sebastian Stopka-513001754
14. SPORTING-PODSZKLE-Kusper Mariusz-504757904
15. SZAROTKA CHOCHOŁÓW-Gruszka Stanisław-784444780
16. GRUSZKA TEAM- Bandyk Stanisław-692429959
 
 

W załączeniu  dołączona jest przykładowa karta zgłoszeń zawodników do rozgrywek.
………………………………
                                                                                                                                (miejscowość i data)

Zgłoszenie drużyny……CZARNI………………………………………………
Do Amatorskiej Ligii Piłki Halowej sezon 2009/2010r
L.p. Nazwisko i Imię zawodnika Data urodzenia Zgłoszony w klubie Adres zamieszkania
        (Miejscowość) Podpis zawodnika
1. NOWAK RYSIEK 1998.08.20 NIE ZAKOPANE ……
2.     
3.     
4. BENEK BUK 1978.01.01 TAK JABLONKA …….
5.     
6.     
7.     
8.     
9.     
10.     
11.     
12.     
13.     
14.     
15.     
16.     
Wyżej podpisani zawodnicy oświadczają, że zapoznali się z Regulaminem Amatorskiej Ligii Piłki Halowej i zobowiązują się do przestrzegania postanowień w nim zawartych.
Potwierdzam zdolność w/w zawodników do gry w Amatorskiej Lidze Piłki Halowej

…………………………………………..
                                                                                                        (podpis kierownika  drużyny)

Nazwisko i Imię oraz kontakt telefoniczny z osobą odpowiedzialną za drużynę:
……………………………………………………………………………………………..

Potwierdzenie listy zgłoszeń przez Organizatora
                                                                                 …………………………………………………..                                                                                                  (data potwierdzenia, pod
 
 




«« Powrót do listy wiadomości
 Zapisz w schowku     Drukuj     Wyślij znajomemu    760



 
 
 
 
 
  
  
 

Copyright © MATinternet & Podhale-Sport - ZAKOPANE 1999-2024