REGULAMIN VI AMATORSKIEJ LIGII PIŁKI HALOWEJ W CZARNYM DUNAJCU
Liga odbędzie się od 04.11.2007r. do 30.03.2008r.
SYSTEM ROZGRYWEK: W rozgrywkach uczestniczy maksymalnie 14-cie zespołów. O uczestnictwie w rozgrywkach decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzona wpłatą i listą zawodników. Mecze będą rozgrywane w niedziele i poniedziałek. • Rozgrywki odbywają się w systemie dwu rundowym.I runda”każdy z każdym”.W II rundzie następuje podział na dwie grupy: I grupę stanowią drużyny, które zajęły w I rundzie miejsca od 1 do 8 i one grają o pierwsze miejsce w rozgrywkach i II grupę stanowią drużyny, które zajeły miejsca od 9 do 14 i grać będą o miejsca od 9 do 14. W drugiej rundzie wszystkie zespoły rozgrywają mecze systemem play off (po jednym meczu).Po I rundzie następuje również weryfikacja rozgrywek i ustala się tabelę, która decyduje o kolejności w rundzie play off.
ZASADY GRY: Czas gry 2x25 min. z przerwą 5 min. Drużyna składa się z 15 zawodników Drużyna gra w składzie 5 osobowym (4 zawodników w polu + bramkarz) Przy rzucie wolnym zawodnik staje od piłki w odległości 3 kroków sędziowskich. Auty wykonywane nogą Zmiany zawodników dokonuje się systemem hokejowym bez zgłaszania do sędziego. Zawodnik może być zgłoszony tylko w jednej drużynie. Sędzia ma do dyspozycji kary 3,5 minut oraz czerwona kartka(wyklucza zawodnika do końca meczu i nie może zawodnik ten rozegrać minimum jednej kolejki i po upływie 10 minut drużyna może wprowadzić rezerwowego zawodnika do gry). Zabrania się ślizgów. Wykonuje się rzuty rożne. Po wypadnięciu piłki za linię bramkową bramkarz rozpoczyna piątką. Bramkarz może trzymać piłkę w rękach przez 6-ść sekund. Z rozpoczęcia gry można strzelić bramkę Łapanie się barierek traktowane jest jako wolny Rękoczyny karane są dyskwalifikacją do końca rozgrywek(dotyczy to nie tylko meczów ale także terenu gdzie rozgrywany jest turniej). Zabrania się wnoszenia i spożywania jakichkolwiek napojów alkoholowych na terenie obiektu sportowego i w trakcie trwania rozgrywek przez zawodników, po zidentyfikowaniu u zawodnika picia alkoholu zawodnik jest zdyskwalifikowany do końca turnieju. Pozostałe zasady gry zgodne z zasadami przepisów PZPN.
UCZESTNICTWO W ZAWODACH W zawodach mogą uczestniczyć tylko zawodnicy zgłoszeni na listach dostarczonych przez kierowników drużyn do 04-11-2007r.. do organizatora. Ustala się max. Liczbę 15 zawodników wpisanych do listy zgłoszeniowej, która zostaje zweryfikowana i zamknięta. Nie dopuszcza się do gry zawodników w dwóch drużynach jednocześnie. Uczestnikami ligi mogą być osoby, które ukończyły 16 lat(rocznik 1991 i starsi). Osoba, która nie ma ukończone 18 lat musi mieć pisemną zgodę rodziców na udział w lidze. Dopuszcza się do udziału w każdej drużynie po 2 czynnych zawodników(zawodnik który rozegrał minimum 1 mecz w rundzie jesiennej) bez limitu wiekowego, oprócz tego zawodnicy którzy ukończyli 35 rok życia i są czynnymi zawodnikami klubu traktowani są jako Old Boys i mogą brać udział w rozgrywkach. Organizatorzy oraz sędziowie nie biorą odpowiedzialności za powstałe wypadki w czasie rozgrywek jak również za pozostawione rzeczy na terenie hali sportowej
ZASADY PUNKTACJI I KLASYFIKACJI: 1. Za zwycięstwo 3-punkty 2. Remis 1-punkt 3. Przegrana 0-punktów 4. W przypadku równej liczbie punktów o kolejności w tabeli decydują: • Punkty • Bezpośredni mecz pomiędzy zainteresowanymi zespołami • Mała tabela ( w przypadku równej ilości punktów przy 3 drużynach) • Bramki (różnica bramek, bramki strzelone, stracone)
NAGRODY: • Wszystkie drużyny otrzymują pamiątkowe dyplomy. • Pierwsze trzy zespoły otrzymują puchary:. 1. PUCHAR WÓJTA 2. PUCHAR DYREKTORA PODSTAWÓWKI w Czarnym Dunajcu 3. PUCHAR PEŁNOMOCNIKA DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH • Najlepszy strzelec otrzyma dyplom i upominek • Najlepszy bramkarz otrzyma dyplom i upominek,(który zostanie wyłoniony przez sędziego i organizatorów).
FINANSOWANIE: • Koszty Ligii pokryją uczestnicy w postaci wpisowego drużyny w wysokości (350zł.). • Wpłatę za rozgrywki należy uiścić do rozpoczęcia Turnieju. • Drużynie wykluczonej lub rezygnującej z rozgrywek nie przysługuje zwrot wpisowego. • Liga może być dofinansowana ze środków Urzędu Gminy.
POZOSTAŁE WYMAGANIA FORMALNE: • Sekretariat zawodów znajduje się na Hali Sportowej w Czarnym Dunajcu. • Protokoły z meczów podpisane przez kapitanów i sędziów przechowuje Organizator. • Kierownik drużyny zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem Turnieju listę zgłoszonych zawodników wraz z oświadczeniem że zawodnicy są zdrowi i biorą udział w meczach na własną odpowiedzialność. • Na liście zgłoszeń drużyny powinno być: 1. Imię i Nazwisko 2. Data urodzenia 3. Adres zamieszkania 4. Zgłoszony w klubie 5. Podpis zawodnika • Kierownik drużyny powinien zgłosić kontaktowy telefon osoby odpowiedzialnej za drużynę. • Maksymalna ilość zgłoszonych do jednej drużyny wynosi 15-stu zawodników. • Każdy zawodnik powinien posiadać przy sobie dokument tożsamości • Powstała Komisja Dyscyplinarna w której skład wchodzą następujące osoby: Czepiel Tadeusz, Lenart Maciej, Cholewa Dariusz i Stachowski Andrzej. • Zawodnicy powinni posiadać odpowiednie obuwie sportowe.
Prawo interpretacji regulaminu należy do Organizatorów.
KONTAKTY:
ORGANIZATOR: Tadeusz Czepiel 604426104 ADMINISTRACJA: Lenart Maciej 504154618
1. METALIC- Hatłas Marcin-0509675107 2. ŚLIWA TEAM- Barnowski Marek-0601055093 3. PROFIL-STOLARZE- Tylka Stanisław-0603652446 4. OLD BOYS HOLNY- Fudala Stanisław-0660469714 5. BŁĘKITNI- Kokot Adam- 0501399146 6. STARE BYSTRE-Miętus Piotr-0505395198 7. FREESTYLE-Lenart Maciej-0504154618 8. STARE BYSTRE II-Molek Wojciech-0513272629 9. ZKS JASTRZĘBIE-Kalec Andrzej-0880887272 10. KONIÓWKA-Prezes-0608864700 11. VICTORIA-ODROWĄŻ-Prezes-0880642310 12. SISEDI-PIEKIELNIK-Madziar Jan-0668393518 13. DRINK TEAM ZAŁUCZNE-Wojtarowicz Ryszard-0606479282 14. FC DRZEWKO-Sebastian Stopka-0781259218
W załączeniu dołączona jest przykładowa karta zgłoszeń zawodników do rozgrywek.
……………………………… (miejscowość i data)
Zgłoszenie drużyny……CZARNI………………………………………………
Do Amatorskiej Ligii Piłki Halowej sezon 2007/2008
L.p. Nazwisko i Imię zawodnika Data urodzenia Zgłoszony w klubie Adres zamieszkania (Miejscowość) Podpis zawodnika 1. NOWAK RYSIEK 1998.08.20 ZAKOPANE …… 2. 3. 4. BENEK BUK 1978.01.01 TAK JABLONKA ……. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
Wyżej podpisani zawodnicy oświadczają, że zapoznali się z Regulaminem Amatorskiej Ligii Piłki Halowej i zobowiązują się do przestrzegania postanowień w nim zawartych.
Potwierdzam zdolność w/w zawodników do gry w Amatorskiej Lidze Piłki Halowej
………………………………………….. (podpis kierownika drużyny)
Nazwisko i Imię oraz kontakt telefoniczny z osobą odpowiedzialną za drużynę:
|