Telewizja Polska odebrała nagrodę DEMES w kategorii Sportowy Projekt Medialny, za relację z 68. edycji Tour de Pologne UCI World Tour. Uroczyste wręczeni nagród odbyło się 22 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie podczas VIII Gali Sportu i Biznesu.
Nagrody Biznesu Sportowego promują osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu. Profesjonalna współpraca biznesu i środowiska sportowego pozwala na pełny rozwój sportu, a co za tym idzie zaistnienie polskich sportowców na arenie międzynarodowej. Nagrody Biznesu Sportowego wyróżniają tych, którzy przyczyniają się do rozwoju relacji między sportem i biznesem w największym stopniu. O ich przyznaniu decyduje Kapituła DEMES, złożona z ekspertów w dziedzinie biznesu sportowego.
Oprócz nagrody Demes dla TVP za Sportowy Projekt Medialny w ścisłym finale znalazły się również wyścig Tour de Pologne jako Wydarzenie Roku oraz facebook’owy profil Nutella Mini Tour de Pologne, w kategorii Nowe Media w Sporcie.
Czesław Lang oraz Tour de Pologne otrzymywali już w przeszłości nagrody Biznesu Sportowego Demes. Rok 2004: Tour de Pologne - Wydarzenie Sportowe. W 2006: Tour de Pologne - Sportowa Marka, Tour de Pologne - Wydarzenie Sportowe i Demes Honorowy dla Czesława Langa. 2007 rok: Tour de Pologne - Sportowa Marka.
|